قهرمانی پاروزنان تایداوتر

http://s6.picofile.com/file/8212633618/taid_vater_Copy.jpg

http://s6.picofile.com/file/8212633534/taid_vater.jpg

 

هرمزگانی دات نت، دومین دوره مسابقات لیگ آبهای آرام بانوان پس از برگزاری 4 هفته  با قهرمانی مشترک باشگاه های تایدواتر هرمزگان و مقاومت به پایان رسید.


هفته چهارم و پایانی رقابت های لیگ آبهای آرام بانوان 25 شهریورماه در دریاچه آزادی برگزار شد، که قایقرانان در 6 ماده به مصاف هم رفتند.
فاطمه کرمجانی و آتنا رئوفی از تایدواتر در کانوی دونفره 500 متر در رده نخست و در کایاک دونفره 500 متر کیانا کمال زاده و مینا عبدالهی از تایدواتر در رده دوم قرار گرفتند .

در کایاک چهارنفره 500 متر تیم تایدواتر با ترکیب کیانا کمال زاده، سارا حنیفه زاده، مینا عبدالهی و نرگس غضنفریان در جایگاه نخست قرار گرفتند.

در کانوی یکنفره 200 متر فاطمه کرمجانی و در کایاک یکنفره 200 متر مینا عبدالهی از تاید واتر در رده نخست ایستادند و در کایاک تکنفره 500 متر گلناز غضنفریان از تایدواتر در رده دوم قرار گرفت.

بر این اساس تیم های تاید واتر با 26 امتیاز، مقاومت با 20 امتیاز و هیات همدان با 13 امتیاز در رده های اول تا سوم هفته چهارم رقابت ها قرار گرفتند.
اما در پایان دومین دوره لیگ آبهای آرام بانوان تیم های تایدواتر و مقاومت با 113 امتیاز مشترکا قهرمان شدند، هیات همدان با 65 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و سیمرغ آذربایجان با 31 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

 

پاروزنان تیم تایدواتر که عنوان قهرمانی لیگ آبهای آرام سال گذشته را نیز در کارنامه داشتند، با ترکیب هدیه کاظمی، سارا کاظمی، مینا عبداللهی، کیانا کمال زاده، سارا حنیفه زاده، گلناز غضنفریان، فاطمه کرمجانی، آتنا رئوفی، هما نجیبی فینی، زینب تازی نیا،ستاره شریفی و آذین اباذری و به سرمربیگری آرزو  پاسلار در این پیکارها شرکت کرده بود.

منبع : روابط عمومی فدراسیون قایقرانی

 

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL