آیین کوچه گردان عاشق ۹۴

http://s6.picofile.com/file/8197479942/IMG_225552942804693_Copy.jpeg

http://s6.picofile.com/file/8197478250/IMG_225552942804693.jpeg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، اولین جلسه توجیهی آیین کوچه گردان عاشق 94 پنجشنبه مورخ 11 تیرماه در خانه علم بندرعباس با حضور اعضای قدیم و جدید جمعیت امداد و دانشجویی امام علی (ع) برگزار گردید.

ابتدا اعضاء با معرفی خود چگونگی آشناییشان را با جمعیت شرح دادند، سپس جناب آقای بابک پرچمی دبیر اجرایی جمعیت امام علی هرمزگان با بیان اینکه آیین  کوچه گردان عاشق  نخستین طرح جمعیت امام علی می باشد که از سال 1378 توسط جمعیت طراحی شده است و در این طرح کیسه های مواد غذایی مورد نیاز یک ماهه خانواده های محروم و فقیر در شب های قدر توسط دانشجویان و مردم با استعانت به روش حضرت علی (ع)، به در خانه های این عزیزان برده می شود و اینکه این طرح پس از گذشت چندین سال اجرا، به یک آیین ملی در شب های قدر ماه رمضان تبدیل شده است، سپس با بیان چگونگی اجرای این طرح و معرفی تیم های شناسایی، تبلیغات ، مالی و اجرایی از اعضاء خواست با توجه به توانایی وعلاقه خود در هر یک ازاین تیم ها نام نویسی نمایند. سپس سرکار خانم عصمت سرافراز دبیر جمعیت امام علی هرمزگان با بیان اینکهاین طرح که برای سومین بار در استان هرمزگان با هدف ساختن یک ماه بدون گرسنگی برای کودکان سرزمینمان در حال برگذاریست علاوه بر مرکز استان بیشترین تمرکز شناسایی خانواده های محروم در روستاهای استان به ویژه در شهرستانهای جاسک و بشاگرد می باشد از اعضاء خواست تمام تلاششان را برای محقق کردن این هدف بکار گیرند. 

 

چگونگی همکاری در این طرح

افراد داوطلب در این طرح در خرید، تهیه و بسته بندی مواد غذایی تا تحویل آنها به خانه های نیازمندان شرکت می کنند. همچنین خیرین می توانند کمک های نقدی و یا مواد غذایی ( برنج، روغن، گوشت، مرغ، ماکارونی، رب گوجه، قند و شکر، عدس، لوبیا قرمز، تن ماهی ) خود را برای تهیه این کیسه های غذایی به ستاد کوچه گردان تحویل دهند و یا از طریق کارت بانکی و واریز اینترنتی و یا سامانه تلفن همراه اطلاعات پرداختی را به روابط عمومی جمعیت امام علی هرمزگان اعلام نمایند .

 

آدرس ستاد کوچه گردان  :

ستاد شماره 1 : خیابان 22 بهمن، ابتدای بلوار ثارالله دبیرستان فرزانگان 10
ستاد شماره 2 : خیابان آزادگان، نبش آزادگان 8، مجتمع تجاری مسکونی خضرا، طبقه اول

کمک از طریق تلفن همراه : #543*724*

شماره کارت عابر بانک ملت بنام جمعیت امداد و دانشجویی امام علی (ع) :

۱۳۰۸ –۷۰۰۳ –۳۳۷۷ –۶۱۰۴

درگاه واریز اینترنتی : http://kuchegardan.sosapoverty.org/hamyari/

لطفاً اطلاعات فیش ( شماره پیگیری ، مبلغ و تاریخ ) را به شماره 09377813390 (روابط عمومی جمعیت امام علی هرمزگان ) پیامک کنید .

 

گزارش : علی آرمان نژاد


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL