رونمایی از کتاب موسی بندری

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، آئین رونمایی از دو کتاب ( خانواده جمعه و تاریخ اسکله ها ) نوشته  موسی بندری مورخ بیستم خردادماه ماه در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای طوبی در حضور علاقه مندان برگزار شد .

ابراهیم پشت کوهی  ، که مجری این برنامه نیز بود در مقاطعی از برنامه یادداشتهایی از رسول آبادیان ، حسن محمودی و رضا قنبری را که در رابطه با کتاب های موسی بندری نوشته بودند را خواند .

در ابتدا خانم پروانه پرسش به نقد و بررسی کتاب تاریخ اسکله ها پرداخت و در ادامه آقای عباس عبدی اشاره ای  کوتاه به سابقه ادبیات و نویسنده های هرمزگانی پرداخت و سپس این سوال را مطرح کرد که چرا هرمزگانیها در حوزه  شعر فعال و موفق تر  هستند ولی در حوزه داستان نویسی چندان این قضیه وجود ندارد ، وی در ادامه به بررسی و نقد کتاب خانواده جمعه پرداخت  .

حسین اصیلی به همراه گروه موسیقی تی تووک به اجرای دو ترانه از سروده های موسی بندری پرداخت .

همچنین آقایان عقیل دادی زاده و سعید آرمات ، بخش هایی از این دو کتاب را برای حاضرین خواندند .

در پایان برنامه آقای موسی بندری که از حضور علاقه مندان در این مراسم تشکر می کرد افزود : که تمامی انتقادها را می پذیرد ، زیرا این نقدها را پلی برای پیشرفت و رفع نواقص خود می داند .

علاقه مندان به کتاب خوانی می توانند کتاب های خانواده جمعه و تاریخ اسکله ها را از کتابخانه امام خمینی (ره) " واقع در جنب آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس " تهیه نمایند .

گزارش و عکاس : علی آرمان نژاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL