صعود آذرخش و سقوط ستارگان

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته چهاردهم و پایانی رقابتهای لیگ دسته یک فوتسال باشگاههای کشور عصر جمعه مورخ (17/11/93 ) دو نماینده هرمزگان آذرخش سرخون برای صعود به مرحله نهایی و ستارگان جوان بندرعباس برای فرار از سقوط به مصاف حریفان خود رفتند .

در سالن فجر بندرعباس جدال آذرخش سرخون و لبنیات ارژن شیراز از این جهت از حساسیت بالایی برخوردار بود که دو تیم تنها با کسب پیروزی و عدم نتیجه گیری تیم بازرگانی ایده آل یزد مقابل استقلال نوین ماهشهر می توانستند به دور بعد صعود کنند .

عباس روزپیگر سرمربی تیم آذرخش در این دیدار از ترکیب محمد خرم، حمیدرضا جعفری، عارف شبانگرد، حمید شایان‌فر، محمد حسینی‌نژاد، بهزاد میری‌زاده، سینا احمدیان‌پور، سینا بخشی، سعید رضوانی، محمدبنی اسدی، مجید احمدی و حبیب محمد‌زاده بهره برد .

در این دیدار نارنجی پوشان آذرخش که از حمایت پرشور هواداران خود بهره می بردند در اکثر اوقات روند بازی را در اختیار داشتند و بارها دروازه تیم مهمان را با خطر مواجهه کردند که در نهایت این دیدار حساس و زیبا با گلهای محمد حسینی‌نژاد در دقایق 32 و 37 با حساب  2 بر صفر به سود نارنجی پوشان به پایان رسید تا با توجه به تساوی 3 بر 3 تیم بازرگانی یزد مقابل استقلال نوین ماهشهر این آذرخش باشد که با 25 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد این مسابقات صعود کند .

در دیگر دیدار همزمان در خوزستان تیم قعر جدولی ستارگان جوان هرمزگان برای فرار از سقوط باید بر میزبان خود تیم زاگرس خوزستان غلبه می کرد که در نهایت با تحمیل شکست سنگین 10 بر 2 به عنوان تیم آخر به لیگ دسته 2 سقوط کرد تا وداعی تلخ همراه با ناکامی برای این تیم در لیگ دسته اول رقم بخورد .

 

گزارش : علی آرمان نژاد

 

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL