هفته ششم والیبال و ۹ فوتبال

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه  19 آذر ماه از ساعت 17:30 تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در سالن فجر بندرعباس پذیرای تیم رده دومی وزارت دفاع  بود . ناصر شهنازی سرمربی تیم آلومینیوم المهدی در این بازی از وجود مسعود رمضانی ، معین رحیمی ، فرهاد سال‌ افزون ، محمدرضا حسینی‌ پویا ، مجتبی غیاثی ، مهدی رنجبر ، آرش صادقیانی ، ناصر رحیمی و آرش تقوی استفاده کرد . تیم وزارت دفاع که از بازیکنان ملی پوش جوانان و امید بهره می برد در ست اول بهتر ظاهر شد و توانست با دریافت های خوب کار را برای تیم آلومینیوم سخت کند تا با اشتباهات این تیم در دریافت های اول ، ست نخست این دیدار را با حساب 25 بر 21 از آن خود کند .

در ست دوم این دیدار ناصر شهنازی سرمربی تیم آلومینیوم المهدی با ایجاد تغییرات در ارنج تیم مسعود رمضانی و حسینی پویا را از همان ابتدا وارد بازی کرد تا تیم آلومینیوم با زدن سرویس های هدف دار و دفاع های خوب بر روی تور در امتیازات از تیم وزارت دفاع پیش بیافتد و ست دوم را با حساب 25 بر 18 از آن خود کند . در ست سوم نیز تیم آلومینیوم بازی را خوب آغاز کرد و توانست از حریف خود پیش بیافتد تا اینکه تیم وزارت دفاع در امتیازات پایانی به آلومینیوم رسید و دو تیم در امتیاز 24 بر 24 مساوی شدند اما حمایت هواداران پرشور هرمزگانی باعث شد تا این تیم میزبان باشد که ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 به سود خود پایان دهد . در ست چهارم دو تیم پایاپای پیش می رفتند و تا امتیاز 21 نیز مساوی بودند که در نهایت تیم وزارت دفاع از اشتباهات بازیکنان آلومینیوم نهایت استفاده را برد و ست چهارم را با نتیجه 25 بر 22 به سود خود به پایان برد تا دو تیم در ست شماری 2 بر 2 مساوی باشند و برای مشخص شدن تیم پیروز کار به ست پنجم کشیده شود . در این ست دو تیم با کمال احتیاط  و در امتیازات نزدیک به هم حرکت می کردند ولی این تیم آلومینیوم المهدی بود که با حمایت هوادارانش توانست ست پنجم را با حساب 17 بر 15 از آن خود کند تا به دومین پیروزی خود دست یابد .

با کسب این پیروزی تیم آلومینیوم المهدی 6 امتیازی شد و در همان مکان چهارم باقی ماند و تیم وزارت دفاع با یک پله سقوط در رده سوم قرار گرفت . از حواشی این دیدار می توان به اعتراضات شدید بازیکنان وزارت دفاع به تصمیمات داوری اشاره کرد که این اعتراضات برای این تیم 2 کارت قرمز در برداشت و در اواسط ست چهارم دقایقی از بازی متوقف شد . هردو تیم با لباسهای سرمه ای رنگ پا به این میدان نهاده بودند .

————————————————————————————————————————————————————————————-

به گزارش هرمزگانی دات نت در هفته نهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم های آلومینیوم المهدی و شهرداری بندرعباس مقابل حریفان خود به تساوی رسیدند .

از گروه الف این بازیها روز سه شنبه 18 آذر ماه تیم آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس مقابل تیم فولاد اهواز با تساوی یک بر یک متوقف شد . در این مسابقه ابتدا تیم آلومینیوم با گل دقیقه ۷ عیسی آل کثیر از میهمان خود پیش افتاد و در ادامه با در دست گرفتن کنترل بازی سعی در حفظ این نتیجه داشت اما در ثانیه های پایانی ( دقیقه ۹۴ ) حسن بیگ سعید کار توانست با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه آلومینیوم را باز کند تا این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد . با ثبت این نتیجه تیم آلومینیوم  با 10 امتیاز در مکان هفتم ایستاد و تیم فولاد اهواز نیز با ۱۵امتیاز در مکان دوم جدول باقی ماند .

اما در بازیهای گروه ب  تیم شهرداری بندرعباس در سیرجان مقابل تیم گل گهر این شهر به تساوی پرگل 2 بر 2 دست یافت . ابتدا جواد ماهری در دقیقه 3 برای شهرداری گلزنی کرد اما در دقیقه 30 بازی تیم گل گهر توسط امیر رفعتی بازی را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد . در نیمه دوم تیم گل گهر بار دیگر توسط امیر رفعتی در دقیقه 70 به گل دست یافت تا تیم شهرداری برای فرار از شکست به دروازه تیم میزبان فشار بیشتری بیاورد تا اینکه در دقیقه 96 این دیدار بر روی اشتباه مدافع تیم گل گهر ، نارنجی پوشان به گل دوم خود دست یافتند تا این دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان برسد .  در گروه ب تیم گل گهر و شهرداری هر دو با کسب ٨ امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب دهم و یازدهم هستند .

 

گزارش : علی آرمان نژاد

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL