شکست المهدی مقابل ارومیه

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، در هفته پنجم از رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه  12 آذر ماه از ساعت 17:30 تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در سالن فجر بندرعباس پذیرای تیم شهرداری ارومیه بود .

تیم آلومینیوم المهدی که در هفته چهارم استراحت داشت در حالی به مصاف صدرنشین این گروه رفت که این تیم از داشتن بازیکنان ملی پوشی همچون سعید معروف ، شهرام محمودی ، میلاد عبادی‌پور ، پوریا پور فیاضی و عبدالرضا علیزاده بهره می‌برد .

در این دیدار که استقبال خوب هواداران را در بر داشت دیگر جایی برای نشستن در سالن فجر نبود و تعداد زیادی از هواداران ایستاده بازی را دنبال می کردند . زردپوشان آلومینوم المهدی که از حمایت پرشور هواداران خود بهره می بردند توانستند نمایش بسیار خوبی از خود ارائه دهند و در مواقع زیادی از بازی هم از حریف قدر خود پیش باشند اما این تجربه بازیکنان ملی پوش شهرداری ارومیه بود که توانستند در امتیازات پایانی از آلومینیوم پیشی بگیرند و پیروز این دیدار زیبا و مهیج  باشند .

تیم قرمز پوش شهرداری ارومیه در ست های اول ، دوم و سوم به ترتیب با امتیازهای 29 بر 27 ، 25 بر 23 و 25 بر 23 از سد آلومینیوم المهدی گذشت . تلاش و عملکرد خوب شاگردان شهنازی باعث شد تا تماشاگران با رضایت سالن مسابقه را ترک نمایند و بعد از پایان این دیدار به تشویق دو تیم بپردازند .

همچنین در این دیدار سعید معروف کاپیتان شهرداری ارومیه به علت اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد .

با این نتیجه تیم شهرداری ارومیه با ۱۵ امتیاز صدرنشین گروه ب باقی ماند و تیم آلومینیوم نیز با ۴ امتیاز و یک پله سقوط در مکان پنجم جدول رده بندی جای گرفت .

 

گزارش : علی آرمان نژاد


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL