آذرخش پیروز دربی هرمزگان

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته یک فوتسال باشگاههای کشور عصر پنجشنبه مورخ (29/8/93 ) در سالن فجر بندرعباس دو تیم هرمزگانی آذرخش سرخون و ستاره جوان ( یاران جوان ) به مصاف یکدیگر رفتند تا بعد از دو دربی در لیگ دسته دوم ، شاهد سومین دربی فوتسال هرمزگان باشیم .

در این دیدار که با استقبال خوبی همراه بود ، هواداران شاهد بازی پرگل و مهیجی بودند . دو تیم از ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و حملاتی را روی دروازه یکدیگر داشتند . در حالی که بازی روان آذرخش بر حریفش می چربید و در سه مرحله تیرک دروازه ستاره جوان به لرزه افتاد بر روی یک غافلگیری این علی‌اکبر خسروی بود که در دقیقه 9 دروازه تیم آذرخش را گشود تا بازی با هیجان بیشتر دنبال شود . بعد از این گل روند بازی متعادل شد و تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه ای در بر نداشت و نیمه نخست با برتری ستاره جوان به پایان رسید .

 

 

در نیمه دوم بازیکنان آذرخش سرخون بازی را طوفانی آغاز کردند و توانستند در دقیقه 22 توسط محمد بنی‌ اسدی دروازه ستاره جوان را باز کنند تا بازی مساوی شود .

دو تیم به نتیجه تساوی راضی نبودند و بازی به صورت کاملا هجومی دنبال می شد ، در دقیقه 33 این دیدار تیم سفید پوش ستاره جوان یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و با اینکه دروازه خالی آذرخش در حال فروپاشی بود با تیز هوشی سینا بخشی زاده توپ راهی به دروازه نیافت و به کرنر رفت . در حالیکه تیم ستاره جوان حسرت از دست دادن این موقعیت را می خورد این تیم آذرخش بود که روی یک کار تیمی موفق شدند توسط عارف محمدی در دقیقه ٣۴ به گل دست یابد .

تیم آذرخش سرخون یک دقیقه بعد بر روی یک ضربه ایستگاهی توسط محمد بنی‌اسدی به گل سوم خود نیز دست یافت .

هایلی نسب سرمربی ستاره جوان بعد از دریافت گل سوم دروازه بان خودش را از زمین خارج کرد و با اضافه کردن یک بازیکن دیگر سعی بر بازگرداندن این نتیجه داشت اما این تغییر سیستم راه به جایی نبرد تا اینکه سینا بخشی زاده بازیکن آذرخش در دقیقه ٣۵ روی غفلت مدافعان تیم حریف گل چهارم را به ثمر رساند .

بازیکنان ستاره جوان که در این بازی همه چیز را از دست رفته می دیدند بی‌مهابا در حال حمله بودند تا اینکه در دقیقه ٣۶ توسط طالب عرب‌ پور به گل دوم خود دست یافتند .

در دقیقه ٣٧ برای پنجمین بار دروازه ستاره جوان توسط محمد خرم دروازه‌ بان آذرخش باز شد تا اوج هیجان در این بازی بالا رود . این پایان کار نبود و در دقیقه ٣٨ نیز توپی دیگر از خط دروازه ها عبور کرد که مسعود هدایت آن را برای ستاره جوان به ثمر رساند .

سفید پوشان ستاره جوان برای به تساوی کشاندن این دیدار کاملا هجومی شدند که طالب عرب‌ پور در دقیقه ٣٩ موفق به گلزنی شد تا این دربی پرهیجان و زیبا در نهایت با حساب 5 بر 4 به سود آذرخش سرخون بندرعباس به پایان برسد .

 

گزارش : علی آرمان نژاد


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL