اولین برد والیبال المهدی

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، در هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه  28 آبان ماه از ساعت 17:30 تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در سالن فجر بندرعباس پذیرای تیم مهر پارس فارس بود .

تیم آلومینیوم المهدی در اولین میزبانی این فصل خود در خانه موفق شد با حساب  3 بر صفر از سد مهر پارس فارس بگذرد و به اولین برد خود در این فصل از رقابتها دست یابد .

ناصر شهنازی سرمربی تیم آلومینیوم المهدی در این بازی از مسعود رمضانی ، معین رحیمی ، فرهاد سال‌ افزون ، محمدرضا حسینی‌ پویا ، مجتبی غیاثی ، مهدی رنجبر ، آرش صادقیانی ، ناصر رحیمی ، آرش تقوی ، حامد معدنچی ، ابراهیم درویشی و صادق زارعی استفاده کرد .

مشکی پوشان آلومینوم المهدی که از حمایت پرشور هواداران خود بهره می بردند در ست های اول ، دوم و سوم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18 ، 25 بر 23 و 25 بر 23 از سد حریف خود گذشتند . بازی خوب و هماهنگ شاگردان شهنازی باعث شد تا از همان ابتدای این دیدار برتری محض تیم آلومینیوم بر حریف تازه لیگ برتری شده دیکته شود .

شاگردان ناصر شهنازی که از دو مسابقه گذشته باخت سه بر دو مقابل نوین کشاورز و شکست سه بر صفر مقابل متین ورامین را در کارنامه داشتند با کسب این پیروزی 4 امتیازی در مکان پنجم جدول جای گرفتند ، تیم مهر پارس فارس نیز با 3 باخت و بدون امتیاز هفتم است .

تیم آلومینیوم هرمزگان در گروه ب با تیم‌ های متین ورامین ، شهرداری ارومیه ، نوین کشاورز تهران ، سایپای البرز ، مهر پارس فارس و وزارت دفاع هم‌ گروه است .

 

گزارش : علی آرمان نژاد


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL