دومین پیروزی ساحل نشینان

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته چهارم رقابتهای فوتبال ساحلی لیگ برتر کشور عصر جمعه  (9/03/1393) تیم شهرداری بندرعباس در زمین ساحلی بوارده آبادان به مصاف تیم شهید جهان نژادیان این شهر رفت .

 قضاوت این دیدار بر عهده آقایان  فرشید حقیقت‌جو‌، منصور کامگاری، محمود امان‌الهی و مجید بشکوه بود و محمد پناهی ناظر داوری را برعهده داشت .

تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان که از سوی فدراسیون فوتبال از میزبانی مسابقات خانگی در این فصل محروم بود در این دیدار برای نخستین بار میزبان مسابقات لیگ برتر بود . تیم شهرداری بندرعباس هم در هفته قبل طبق قرعه استراحت داشت و سومین دیدار خود را برگزار می کرد .

در این دیدار سخت و نفس گیر تیم شهرداری بندرعباس با لباس های آبی رنگ به مصاف زرد پوشان آبادانی رفت . بازی در وقت‌های قانونی به نتیجه مساوی پنج بر پنج دست یافت تا برای مشخص شدن برنده این دیدار کار به وقت های اضافه کشیده شود که در نهایت شاگردان حمید رضائی پور توانستند با به ثمر رساندن دو گل دیگر با احتساب 7 بر 5 برنده این دیدار حساس خارج از خانه شوند .

در این مسابقه برای شهرداری بندرعباس سجاد عبدالله‌پور سه گل، محمد پویه دو گل و عبدالقادر خوران و حمید ر ضایی‌پور هر کدام یک گل به ثمر رساندند .

با ثبت این نتیجه نماینده استان با دو برد، یک باخت و کسب ۵ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه جنوب قرار گرفت و تیم شهید جهان نژادیان بدون امتیاز در قهر جدول این گروه جای گرفت .

 

گزارش : علی آرمان نژاد


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL